Visie & Missie

Onze visie

Waardig ouder worden in je eigen huis, controle over je eigen leven, hulp in huis wanneer het nodig is en niet eerder. SBC wilt de beslissing bij de ouderen zelf laten en bied professionele ondersteuning aan huis als er naar gevraagd word. In samenwerking met u bepalen hoe de ondersteuning aangeboden gaat worden zodat u zo lang mogelijk zelf hun eigen beslissingen kunnen blijven nemen. Kwaliteit in de professionele ondersteuning om de leefkwaliteit van het ouder worden te verhogen.

Missie

Stichting Beatrice  Care biedt cultuur sensitieve en cultuurspecifieke zorg op maat voor de kleurrijke samenleving in Den Haag.  In het leveren van onze thuiszorg houden wij rekening met uw specifieke culturele normen en waarden en/of geloofsovertuiging. In het kader hiervan werkt Stichting Beatrice Care met medewerkers met verschillende culturele achtergronden waardoor zij passende zorg kunnen leveren.

Om u te kunnen helpen en steunen in het behouden van de regie over uw eigen leven, staan Stichting Beatrice Care de volgende kernbegrippen hoog in het vaandel:

B         = Betrouwbaar

E         = Eerlijk