Culturele zanggroepen

We bieden ouderen met een culturele achtergrond de gelegenheid om bij elkaar te komen en samen met elkaar zich te uiten. Dit doen we in de Schilderswijk in Den Haag in het buurtcentrum Octopus of in de Moerwijk in Den Haag in het Coornhert centrum.

Yogales voor vrouwen

Yogales aangepast voor vrouwen onder begeleiding van een Yoga lerares.

Beweging voor ouderen

In samenwerking met het Coornhertcentrum heeft Stichting Beatrice Care de mogelijk om ouderen te introduceren in het “Silverfit”programma. U kunt dan op locatie gaan beweging met de indruk dat u in het bos bent. Dit alles door de innovatie en technologie van het SIlverfit programma.

Praatgroepen voor ouderen onder begeleiding

Heeft u vragen over de jaarnota van Eneco, of wilt u weten wat er voor u veranderd in de zorg of waarom u nu verplicht ben om die andere medicijn te gebruiken van die leverancier. Heb u vragen dan zijn de praatgroepen de gelegenheid voor u om deze te stellen. U heeft iets te melden over de samenleving. 2x per week heeft u de mogelijkheid om uzelf te uiten in onze praatgroepen.

Wandelgroepen

Beweging is belangrijk voor iedereen. Op verzoek van een aantal ouderen worden er ouderen gezocht die willen participeren in een wandelgroep.

Kookgroepen

Samen met zijn allen koken, lekkere gerechten maken, genieten van elkaar aanwezigheid,  lekker eten bind ons generatiegenoten maar eerst gaan we gezamenlijk koken.